Prevádzka

PARTIZÁNSKE
OTVÁRACIE HODINY

Po - Pia 8:30–16:30
Sobota 9:30–12:00

SME TU, ABY SME PORADILI

ODPOVEDE NA NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

Môžem si objednať aj bez registrácie?

Áno, objednávku môžete urobiť aj bez registrácie. Pri prvej objednávke si však konto vytvorte, ušetríte čas pri ďalších objednávkach, získate históriu svojich objednávok a zapneme vám funkciu Zoznam želaní.

Kde nájdem faktúru za objednaný tovar?

Faktúru nájdete vo svojom konte alebo v emailovej správe, ktorá prišla po uhradení objednávky. Keď nemusíme, faktúry netlačíme. Prispievame tak k ochrane životného prostredia.

Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

Objednaný tovar posielame obratom. V eshope máme vždy len tovar, ktorý máme na sklade. To čo vidíte v eshope si môžete prísť pozrieť a vyskúšať aj do našej prevádzky v Partizánskom na Mostovej ulici 381.

Ako viem, čo sa deje s mojou objednávkou?

Po vytvorení objednávky vám príde emailová správa o tom, že sme objednávku zaregistrovali. Ak ju nenájdete v emailovej schránke, skontrolujte aj priečinky SPAM, Reklama alebo Aktualizácie. Keď objednávku odošleme, opäť vám príde emailom informácia, že objednávku sme odovzdali prepravcovi.

Aké formy platby a dopravy môžem využiť?

Objednávku môžete uhradiť prevodom na účet, priamo v hotovosti alebo kartou pri prevzatí na predajni alebo kartou či hotovosťou z dopravcu.

POTREBUJETE POMOC, MÁTE OTÁZKU

KONTAKTUJTE NÁS